Et gjennombrudd!

16.12.2013 12:10

November i år (2013) har hun et nytt "tibakefall". OK, da er hun i en ny vekstfase....det er noe vi har erfart nå.

Denne helgen skal vi tilbringe på Bjorli på alpinsamling/treningshelg. Her skulle vi bo i et internathus sammen med 6 andre familier, og vi gledet oss stort alle sammen. Litt bange anelser i forhold til perioden jenta var i for tiden, og med nye alpinsko, men PYTT - dette blir en koselig helg :-)


 

Det startet med hyl og skrik allerede første morgen på parkeringsplassen om sko, hvilke ski hun skulle ha, votter sok ikke satt akkurat som hun forventet, osv... Og pappa er ikke den enkleste å forhandle med når det kommer til alpinutstyr (tidligere alpinist...osv..), så det ble et sirkus uten like før vi kom oss opp i bakkene! Og resten av dagen også ble en prøvelse for vår lille "prinsessen på erten" (når hun har sine perioder, er hun var for klumper, ting som strammer, ting som sitter for løst osv...).

Om kvelden luftet jeg min bekymring (og unnskyldning) for noen av de andre mødrene. Jeg fortalte om hele forløpet og behandlingen vi har fått i det offentlige helsevesenet. Og at jeg faktisk har gitt opp hele kampen!

Da fikk jeg et tips om at jeg IKKE kunne gi opp før jeg bestilte time til henne til privat ultralyddiagnostikk. Det er en lege som har kontor i Ulsteinvik som scanner hele kroppen eller deler av den, og har avdekket mye legene ikke har sett.

Det første jeg gjorde mandagen vi kom hjem var å ringe å bestille time!